Sun Sep 27 - 6:27ahappy
Purerave - for ravers and partiers

Reviews/Musics: Comedy/White and Nerdy

Category:
Music
Artist:
Weird Al Yankovic
Year:
2006
Genre:
Comedy
Average:
78 reviews
Friday February 01, 2008 - 4:00 PM

~NIKKI~

ahh weird al...
thats all i gotta say...

Friday February 01, 2008 - 11:43 AM

Raver_101

its pretty jokes yo

Friday July 27, 2007 - 5:19 PM

Balla_$tatu$

lllaaaaaaaaaaaaameeee ass paraody

Wednesday July 04, 2007 - 9:42 AM

funk.style.class

i know its comedic

but i dislike it

Monday June 04, 2007 - 4:40 PM

*shyknee_candiE*

ahahaha jks song

Monday June 04, 2007 - 3:29 PM

Minion

People who don't like weird al are clearly looking at it from a musical perspective, it's meant to be comedic you jerks.

Sunday April 15, 2007 - 4:55 PM

shift7

weird al rocks my shit.

Sunday April 15, 2007 - 4:53 AM

pureDARKone

ehhh i think hes done better but i still like it

Saturday April 14, 2007 - 9:08 PM

defkreationz

this song describes me perfectly..

Nerds rule.

Saturday April 14, 2007 - 1:35 AM

dewwars

THE BEST!!!

Saturday April 14, 2007 - 12:10 AM

ladydropkick

i hate it, though it is funny. but still hate it.
and the original too

Friday April 13, 2007 - 2:26 PM

KandiJungleGirl

Weird Al is amazing. lol

Sunday March 04, 2007 - 1:28 AM

.LsDee.

I think it's lame.


I dont know what else to say, except i just flat out, hate it.

Sunday March 04, 2007 - 1:06 AM

*DJ*SKYE*

Weird Al sucks.

Saturday March 03, 2007 - 9:44 PM

baconwaffle

weird al, nuff said.

Saturday March 03, 2007 - 7:14 PM

d.jpyro

purely idiotic...

Saturday March 03, 2007 - 4:20 PM

SuperManda333

Hilarious

Saturday March 03, 2007 - 12:04 AM

perplexity

what is craxy is that I juest lietedned to athis

Friday March 02, 2007 - 10:53 PM

Chelsue

laaaaaaaaammmme

Friday March 02, 2007 - 9:31 PM

nachos666

weird al rocks!!! and he always did and well...

muah as well smile

Friday March 02, 2007 - 9:53 AM

Jaybird2452

i love it lmao

Wednesday February 14, 2007 - 11:29 AM

shatteredxhopes

haha love this song! smile

Saturday January 27, 2007 - 9:51 AM

ashtastic

lmao this song is awesome..... white and nerdy.... like... kevin federline! LOL

Saturday January 27, 2007 - 1:01 AM

Hairspray.Queen

this song reminds me a lot of my exbf lol

Friday January 26, 2007 - 10:14 PM

AngelsCurse

I remember when I was white and nerdy. lol Probably one of the best parodies ever. Weird Al is a God.

Friday January 26, 2007 - 9:46 PM

!!!kyleos

weird al on the segway (sp?) makes the song, and the video even more so.
loved it.

Wednesday December 20, 2006 - 11:15 PM

Room103.49

A prime example of an artist, who is truly talented with the ability to not only stay in the scene, but actually get better over time. (ahem U2 yuck..) Cmon Wierd Al has been around forever. Wonderful. Besides that song was written about me. smile

Monday December 04, 2006 - 9:43 PM

the.real.o.d

stupid stupid stupid

Monday December 04, 2006 - 8:07 PM

mr.smokealot

this song is jks
leave it to weird al

Monday December 04, 2006 - 8:04 PM

A.em.bee.Z

Lame.

Monday December 04, 2006 - 7:47 PM

candyGal

freakin awsome song. Glad weird al is back.

Monday December 04, 2006 - 3:11 PM

*MooN*

i bloody love this song!
AL's the fucking man!!!!

Monday December 04, 2006 - 12:21 PM

FT.Photography

lol Better then "ridin dirty" I love weird al, he is the man.
who ever hated the song has no humour and is boring.

Monday December 04, 2006 - 11:56 AM

StarShyne

stupid

Monday December 04, 2006 - 11:48 AM

!!!.v.K.!!!

It was funny the first time i saw it, and it was probley 'cause i was stoned.

Im so sick of it now.

Monday December 04, 2006 - 10:13 AM

vanna_banana

YEEEAHHHHH! Hahaha.. I remeber being sooo stoned out of my mind just finishing a niice session at my friends when I first saw this. HAHAHA..fucking jokes shit smile

Monday December 04, 2006 - 10:07 AM

Becker_Boo

Hahahahaha...

im white and nerdy...and proud of it.!!!!!

its soo bad that its good...lolz
u rock weird al!

Monday December 04, 2006 - 7:03 AM

{TUrtLE~Jr}

loves that song incredibly makes me happy

Monday December 04, 2006 - 1:17 AM

Mr_Douchebag

% Stars. Nuf' said.

Monday December 04, 2006 - 1:00 AM

liger

Why do they have to make a song about me? I am white and nerdy. Oh well, love the song. 5 stars all the way. I would say 10 yet it only goes up to 5 so 10/5

Monday December 04, 2006 - 12:32 AM

babyblinker22

This song is hilarious...even though I hate him...I'll give him props on this one.

Friday November 10, 2006 - 11:06 PM

~*PrisMatiC*~

ahahaa love it....i truly am white and nerdy!

Tuesday November 07, 2006 - 1:46 PM

smokinhott

This song is so awesome. Its so funny!!!

Tuesday November 07, 2006 - 1:10 PM

jenseN

hahah, i laughed when i heard it

Tuesday November 07, 2006 - 12:43 PM

QueenB

lol

thats all

Saturday November 04, 2006 - 11:36 AM

theuncommonenemy

"This song was good until I realized I have no taste in music cause I like the offspring and nickelback and I do reviews on all the shittiest bands ever. Flood purerave with garbage about crappy music."

The offspring made that song, and were serious about it. Big difference.
Good album, and the Polkarama is gold.

Saturday November 04, 2006 - 11:32 AM

*Anners*

One of my favorite songs<33

Saturday November 04, 2006 - 1:47 AM

.x0x.

OMG! I LOVE NERDS!

Saturday November 04, 2006 - 1:35 AM

spikedmonkey

Five Fucking Stars.

Song describes me to a T...

And WTF is M!gg$81 talking about.

Lay off the stupid-juice.

Wednesday October 25, 2006 - 3:42 PM

LittalJane

This song is awesomely wonderful

especually because i am white and nerdy

Weird Al is great
an aquired taste for sure

Wednesday October 25, 2006 - 3:30 PM

Majerelee

Has Wierd Al been spying on me or something? lol

P.S. downvoters are lame.

Wednesday October 25, 2006 - 2:48 PM

SonZ**

That song is not even close to funny. Weird Al is seriously fucked in the head and I wish he would die.

Wednesday October 25, 2006 - 2:33 PM

DiGiTaL!SoUnD

lol

Wednesday October 25, 2006 - 1:57 PM

Bassdegrime

Weird Al is ethier a hit or miss
this one was a hit.

would anyone actually wear a White and Nerdy Hoodie?

Thursday October 19, 2006 - 12:13 PM

IansOnCrack

FOR SURE 1 OF IF NOT THE BEST TRACKS AL'S COME OUT WITH! what a guy

Thursday October 19, 2006 - 11:52 AM

_Chels__

Hilarious.

Thursday October 19, 2006 - 11:06 AM

Bubble_Candy

I'm not a big fan of rap but i am of weird al ya



Oh Ya when do Gangsta's Bowl



<("wink><("<wink<("wink>(>"wink><("wink>KIRBY<("wink><("<wink<("wink>(>"wink><("wink>

Thursday October 19, 2006 - 8:51 AM

butterflygirl

I've always love Weird Al, and he always takes it to the next level.

Thursday October 19, 2006 - 7:54 AM

asthma

"I don't have grills, but I still wear braces." Best line ever! I laughed soo hard!

Thursday October 19, 2006 - 7:21 AM

L-E-IT

weird al is back- and Chamillionare is awesome for letting him do his thing as he does so well

Thursday October 19, 2006 - 6:25 AM

Dr_Sketch

This is far better than the original. As soon as I heard it I went out to get the cd but it wasn't out yet so I had to wait.

Thursday October 19, 2006 - 5:35 AM

Doug-E_Fresh

I agree with people who say Weird Al rocks! He does! I like Canadian Idiot more though probly cause I am Canadian!tongue

Thursday October 19, 2006 - 5:01 AM

$DMoney$

first of all the new chamillionaire fell far below expectations.
it deserved to be made fun of
but really, not in such an obnoxious way.
so lame.

Thursday October 19, 2006 - 4:16 AM

NCskater

did someone say they didn't like the 50 CENT version?? it wasn't even done by 50 cent... wierd al is the man and this remake kicks ass

Thursday October 19, 2006 - 3:47 AM

Rushzilla

frickkin awesome
it mentions d&d and a segue
enough FUCKING said wink

Tuesday October 17, 2006 - 6:01 PM

magicraver

This is my trademark song lol

I also have the video happy

Tuesday October 17, 2006 - 4:49 PM

AtaniFrostwulf

"they see me roll in, my Segway" lmfao i love this song, im gonna go download the video right now lol

Tuesday October 17, 2006 - 4:14 PM

.starscream.

weird al never disappointed with his parodies!

Tuesday October 17, 2006 - 8:11 AM

.K.a.t.t.y.

Best song eveeer!! (almost) It's pretty darn close. haha

Tuesday October 17, 2006 - 7:48 AM

bleedblackwax

This song is hilarious. it describes all nerds perfectly. The video is great

Tuesday October 17, 2006 - 4:46 AM

Monkeface

Oh yeah weird al is the shit! and this songs awesome i love the video

Tuesday October 17, 2006 - 4:39 AM

~Drea~

funnie shit i hate the 50 cent version and this makes fun of that so i like!

Tuesday October 17, 2006 - 2:54 AM

sawmeinhalf

Zygote.... wtf Weird Al is the fucking man, he pwns.

Tuesday October 17, 2006 - 2:10 AM

Zygote

dont really like it

Tuesday October 17, 2006 - 1:31 AM

TheGreenLLama

HILARIOUS!!!
For a whole day + night of drinking... it was worthy of having us randomly start singin it ... alot

Tuesday October 17, 2006 - 12:09 AM

Scarah

Weird Al is the man, everything he does is awesome

Saturday October 14, 2006 - 9:19 AM

coffeecup420

this song is fuckin jokes the original ridin dirrty was bomb enuff then he made this fuck i think i'll light one up to it now!!!

Friday September 29, 2006 - 12:40 PM

cheatachu72

Weird Al has done it again. He is a freakin genius. If you have not heard this song or seen the music video, you have not lived, my friend.